דילוג לתוכן הראשי

הסטודיו שלי

בתור ילדה קטנה אהבתי לשחק בבוץ ובתור "ילדה גדולה" ניתבתי את האהבה הזו לקרמיקה. בסטודיו שלי אני יוצרת לכיוונים שונים, החל ממוצרים שימושיים ועד "מוצרים" שהשימוש היחיד שלהם הוא להנאת המתבונן.
אני אוהבת מאוד את החומר ואת היכולת שלי לעצב אותו בדרכים שונות ביד ובאבניים. את העבודות שלי מאפיינת פשטות בקווים הנקיים ובצבעוניות ואני אוהבת להשאיר את טביעת היד שלי - אחרי הכל זו עבודות יד ולא פס ייצור.

 קערה: (קוטר 35 גובה 12)


פרט

דוגמה נוספת לעבודות שלי הן אריחי קרמיקה לחיפוי קירות (מטבחים למשל). את האריחים אני מייצרת לבד ומעטרת אותם בעיטורים שונים כגון ציורים, חותמות ועוד.




                                    



כיווון נוסף הוא גופי תאורה לקיר ולתקרה. 
סגנון אחד הוא גופי תאורה לקיר בצורה של בתים עם פתחים שונים .

לכל בית שלושה כיוונים עם פתחים דרכם יוצא האור. הגוון הבסיסי של הגופים הוא בז' (צבע החומר) .



גוף תאורה לקיר: האור יוצא מהפתחים כך שנוצרת אשלייה של בית עם חלונות מוארים.











סגנון שני הוא של גופים לתקרה בגדלים משתנים.









אשמח לשמוע /לקרוא תגובות
למי שרוצה לראות עוד- בקישור הבא: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000012807545#!/profile.php?id=100000012807545&v=photos

תגובות

  1. מאד מעניינות העבודות שלך!!!
    איך מגיעים אלייך?

    השבמחק
  2. שלום.
    תודה . משמח אותי לשמוע.
    ניתן לכתוב אלי כאן- התגובות מגיעות אלי ישירות- כמו כן ניתן ליצור קשר בטלפון 050-7632605
    אילת

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתך

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אליזבת ויג'ה לה ברון- ציירת ואמא במאה ה18

מאמר זה מבוסס על עבודה סמינריונית שהוגשה לפרופ' יוני אשר, החוג לתולדות האמנות, אוניברסיטת תל אביב, 2003 .  תמונות וביבליוגרפיה מרכזית  בסוף המאמר אליזבת ויג'ה לה ברון,  Elisabeth Vigee Le Brun   ,   1755-1842 מי שמגיע למוזיאון או פותח ספר של תולדות האמנות, לרוב יתקל בציורים של גברים ולכן הדעה הרווחת היא שאין בכלל ציירות נשים, אך מסתבר שיש אמניות נשים במאה ה18 ואף כאלו שהיו מפורסמות מאוד בזמנן והתפרנסו בכבוד מיצירתן. אך דרכן של אמניות אלו לא הייתה קלה וגם כאשר הגיעו למעמד הנכסף   תמיד הייתה סביבן חרושת של שמועות ודעות קדומות כגון שגברים הם אלו שמציירים להן את ציוריהן.   הדעה המקובלת הייתה שלציירות "אין את היד (הכוח), את הראש (ההגיון) ואת הלב (התשוקה) שמאפשרים לצייר ציור היסטורי טוב".   מה שהטבע כן העניק לנשים זה את היכולת לחקות . ציור דיוקן אינו קשה מנטאלית כמו ציור היסטורי והוא דורש רק כשרון טכני ואת היכולת לחקות את הטבע.     המקור לדעות אלו הם הדיונים המדעיים של המאה ה18 על רוחן וגופן של נשים, הרחם הפך להיות האיבר שמופ...

ציפורים בגיל- תערוכת פיסול ציפורים במוזיאון הארץ

השנה נענתי לקריאה של  שלומית חפר  להצטרף למדריכי קרמיקה  שעובדים עם בני הגיל השלישי ברחבי הארץ, להשתתף בתערוכה שתתקיים במוזאון ארץ ישראל. פניתי עם הרעיון ל תמר רום   ממחלקת הרווחה במועצה אזורית באר טוביה. תמר  התלהבה והוציאה את כל הרעיון אל הפועל. במהלך השנה עברתי ב 8 מושבים וקיבוץ אחד ברחבי המועצה ופגשתי את הנשים הנהדרות שמשתתפות בפעילות במועדונים שבישובים. במהלך שני מפגשים יצרנו ציפורים  מושבניקיות- ציפורים בעלות אופי חקלאי. מפגש אחד הוקדש  להצגת הנושא והכנת הציפורים ומפגש שני לצביעתן בצבעים עליזים. העבודה  היתה מאתגרת בשל העובדה שעברתי בין המושבים עם "סטודיו נייד", סוחבת חימר וכלי עבודה וחוזרת עם ציפורים צבועות ויבשות אל הסטודיו. אך מעבר לזה המפגשים היו שמחים ועליזים, כשנשים שלרובן זוהי ההתנסות הראשונה עם החומר נהנו מהחידוש ומהאתגר ונתנו ליצירתיות שלהן ביטוי. התערוכה נפתחה באופן רשמי ביום חמישי 6.7.2017 ותימשך עד אוקטובר 2017. מתוך טקסט התערוכה:" במשך השנה האחרונה עמלו כ-2,500 אזרחים ותיקים, פסלים ויוצרים בקרמיקה ביותר מ-100 מרכ...

עץ משפחה משפחת קריף