דילוג לתוכן הראשי

הסטודיו שלי

בתור ילדה קטנה אהבתי לשחק בבוץ ובתור "ילדה גדולה" ניתבתי את האהבה הזו לקרמיקה. בסטודיו שלי אני יוצרת לכיוונים שונים, החל ממוצרים שימושיים ועד "מוצרים" שהשימוש היחיד שלהם הוא להנאת המתבונן.
אני אוהבת מאוד את החומר ואת היכולת שלי לעצב אותו בדרכים שונות ביד ובאבניים. את העבודות שלי מאפיינת פשטות בקווים הנקיים ובצבעוניות ואני אוהבת להשאיר את טביעת היד שלי - אחרי הכל זו עבודות יד ולא פס ייצור.

 קערה: (קוטר 35 גובה 12)


פרט

דוגמה נוספת לעבודות שלי הן אריחי קרמיקה לחיפוי קירות (מטבחים למשל). את האריחים אני מייצרת לבד ומעטרת אותם בעיטורים שונים כגון ציורים, חותמות ועוד.




                                    



כיווון נוסף הוא גופי תאורה לקיר ולתקרה. 
סגנון אחד הוא גופי תאורה לקיר בצורה של בתים עם פתחים שונים .

לכל בית שלושה כיוונים עם פתחים דרכם יוצא האור. הגוון הבסיסי של הגופים הוא בז' (צבע החומר) .



גוף תאורה לקיר: האור יוצא מהפתחים כך שנוצרת אשלייה של בית עם חלונות מוארים.











סגנון שני הוא של גופים לתקרה בגדלים משתנים.









אשמח לשמוע /לקרוא תגובות
למי שרוצה לראות עוד- בקישור הבא: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000012807545#!/profile.php?id=100000012807545&v=photos

תגובות

  1. מאד מעניינות העבודות שלך!!!
    איך מגיעים אלייך?

    השבמחק
  2. שלום.
    תודה . משמח אותי לשמוע.
    ניתן לכתוב אלי כאן- התגובות מגיעות אלי ישירות- כמו כן ניתן ליצור קשר בטלפון 050-7632605
    אילת

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתך

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ונציה- ביקור בביאנלה 2015, All The World’s Futures

הביאנלה עצומה ומתפרסת על שני מוקדים רשמיים הג'רדיני והארסנלה, ועוד עשרות תערוכות קטנות מפוזרות ברחבי העיר. אי אפשר להראות את הכל וגם לא הכל הרשים אותי באותה המידה. השנה היו גם המון עבודת וידאו שאי אפשר לתעד אותן בצילום סטילס. (יותר מדי לדעתי.) אז להלן הדברים שאהבתי במיוחד בלי יותר מדי הסברים... הביתן הראשון כשנכנסים לג'רדיני- הביתן של הולנד   מיצב המפתחות של יפן- מרשים מאוד מאות מפתחות תלויים על חוטים אדומים שיוצרים חופה מעל ראשי המבקרים. הזכיר לי את החדר עם המפתחות מהארי פוטר. מיצב המפתחות של יפן. ג'רדיני ע ציץ משייט לו  בחלל של הביתן הצרפתי ומה שהיה ממש מפתיע יותר מהעצים ששטו, הן הטריבונות דמויות הבטון הקשה שעליהם היו שרועים מבקרים רבים ולמרבה ההפתעה היו רכות וקפיציות ולא מבטון בכלל. רישום שהרשים אותי במיוחד (כי אני ממש אוהבת רישום) וציור שהרשים אותי במיוחד - הגודל אגב  בתמונה הבאה קופסאות של אוצרות ע בודת רישום עדינה על גבי מפות  עבודת ציור ורשיום על גבי מפת גבולות של מקומות שונים בע

טיפ טולנד Tip Toland

בפוסט זה אתן בעיקר לתמונות לדבר אבל בכל זאת... אי אפשר בלי כמה מילות פתיחה. לאורך הסימפוזיון צלמתי שלבים שונים בעבודתה המדהימה של טיפ טולנד Tip Toland  שאותם אראה כאן. טיפ היא אישה מרשימה שנראה שהיא לא מפסלת אלא ממש רוקדת עם הפסל שלה. הבעות עולות ומתחלפות בקלות מתחת לידיה המיומנות כשרגע אחד הדימוי הוא של אדם צעיר ופתאום זקן, פעם מחייך ופעם רציני. במצגת השיקופיות ניתן היה להתרשם מהרפרטואר המפואר של דמויות שטיפ פיסלה לאורך הקריירה הארוכה שלה וכן משיטות העבודה בהתמודדות עם קונסטרוקציות מתוחכמות שתומכות בפסלי ענק. בסרט שצולם בבית בנימיני ניתן לראות את תהליך העבודה על מודל קטן של הפסל שעליו עבדה בתל חי וכן את תכנון הקונסטרוקציה. עיצוב הראש והבסיס כשבפנים קונסטרוקציה מצינורות אי אפשר שלא להתרשם מהחיוניות האדם הצעיר והמעוצב הופך למבוגר ומלא יותר הוספת האוזן  

תערוכת אורח בגלריה 8 ביפו

הגלריה '8 ביפו' ממוקמת ברח' רבי פנחס שבמרכז שוק הפשפשים המקסים של יפו. זוהי גלריה/קאופרטיב של קרמיקאים מהמובילים בתחומם . בשיא החורף עם הבטחות לסופות וגשמים, הגיע יום שישי ואיתו שמש נעימה, השוק התמלא בריחות של יום שישי ובהמולה אופיינית, בתי הקפה והמסעדות מיהרו להוציא שולחנות החוצה ולקבל את הסופ"ש. באווירה קסומה וחגיגית זו פתחתי את תערוכת היחיד הראשונה שלי.  בתערוכה אני מציגה שתי סדרות מרכזיות : בחלק הראשון של גוף העבודות אני יוצרת פאזל של זיכרונות המתבססים על צילומי משפחה אותם אני מציירת ומדפיסה על כלים ואובייקטים אחרים שאני יוצרת.  דרך העבודה אני בוחנת מושגים כמו זיכרון ונוסטלגיה, הדימויים שמרכיבים אותם וכיצד ואיזה תמונה היסטורית/ משפחתית/לאומית  הם יוצרים.  דרך הדימויים שאני מבודדת מתוך האלבום המשפחתי אני למעשה בוחרת איזה נרטיב לספר ולחשוף.  בחלק השני של גוף העבודות אני משתמשת בדימויים שלקוחים מרישומים קלאסיים, דרכם אני בוחנת שאלות של מושגי יופי ורגש. ההתבוננות  ביצירות המופת של אמנים כגון לאונרדו ואחרים והעברתם למדיום הקרמי שהעבודה עליו היא יותר אי