דילוג לתוכן הראשי

שיפוצים בסטודיו


ככה זה נראה לפני. טוב לא בדיוק ככה- קצת יותר מסודר
 בחודשים האחרונים הסטודיו שלי עבר שיפוצים נרחבים. המקום נבנה כבר לפני כ 15 שנים ושימש מאז כבית המלאכה שלי, אך לאחרונה החלטנו לרענן את המראה ופצחנו בסדרת השיפוץ. המבנה שבמקור נבנה על טהרת המצוי עבר מתיחת פנים מרשימה , צופה בלוחות גבס, נצבע בלבן, רצפת הבטון צופתה באריחי קרמיקה, התקרה צופתה בנוטפדר, הוספו מדפים ובקרוב גם פינת תצוגה חדשה. הלכנו על צבעי לבן ותכלת שיוצרים מראה הרמוני ונעים.
השיפוצניק שאחראי על כל העבודה מא' ועד ת' הוא רועי בעלי שגם מככב בחלק מהתמונות.
בקרוב הלוגו החדש.... יש למה לחכות
הפסלים שמופיעים כאן הם של תלמידות שלי.
זהו. עד כאן להפעם 

תגובות

  1. נראה הרבה יותר טוב אחרי השיפוץ :)
    איפה הסטודיו שלכם יושב ?
    תודה

    השבמחק
  2. תודה. הסטודיו שלנו בבאר טוביה. מוזמן לבוא לבקר

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתך